MERDEKA!!

MERDEKA!!

Rabu, 14 Mei 2008

Siapa Karpal Singh disebalik Anwar???

SIAPA KARPAL SINGH?
Karpal Singh adalah kafir harbi yang memang seorang yang mempunyai sikap perkauman yang tinggi serta amat anti kepada Islam. Tetapi, dia amat bijak dalam menyembunyikan identiti sebenarnya dengan menggunakan hujah-hujah yang nampak biasa kepada golongan kebanyakan orang yang mempunyai IQ sederhana.

Walau bagaimana, dia tidak dapat menipu golongan yang mempunyai IQ yang tinggi.
Isu pemecatan Ketua Hakim Negara Tun Salleh Abas adalah salah satu isu sengaja yang dimainkan oleh DAP kafir harbi amnya dan Karpal Singh khusunya demi kepentingan politik mereka. Namun, ramai orang Melayu Islam tidak mengetahui hakikat sebenar kenapa Karpal Singh dan DAP ingin sangat memulihkan imej Tun Salleh Abas.

Banyak isu yang dikaitkan dengan pemecatannya adalah mengenai pembubaran parti UMNO. Hakikatnya, ini adalah salah satu isu yang bukan menjadi isu negara kerana ianya hanya melibatkan parti UMNO sahaja.

Apa yang tersirat sebenarnya ialah Tun Salleh Abas pernah membuat penghakiman bahawa Malaysia bukan Negara Islam dan adalah sebuah Negara Sekular berdasarkan undang-undang dan perlembagaan. Jadi adalah penting bagi imej Tun Salleh Abas dipulihkan bagi menaikan semula nilai penghakiman tersebut. Hanya dengan bantuan pemimpin Melayu Islam sendiri, Karpal Singh dan DAP kafir harbi akan memanipulasikan isu penghakiman Tun Salleh Abas ini dan akan dijadikan rujukan sepanjang zaman jika ada sesiapa sahaja cuba menjadikan Malaysia sebuah Negara Islam yang sebenarnya.

Pada masa itu, PAS akan terperangkap dengan isu dan fakta ini serta terpaksa akur dengan ketetapan yang telah dipersetujui. Mungkin ramai yang tidak menyedari bahawa Karpal Singh (dan Mat Sabu, Naib Presiden PAS sekarang) adalah merupakan orang pertama yang mendedahkan salahlaku seks Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 semasa DAP mengadakan Konvention mereka di Kuala Lumpur.

Karpal Singh telah menegaskan di hadapan ahli-ahli DAP di konvesyen itu dan mendakwa bahawa dia mempunyai bukti bahawa Timbalan Perdana Menteri pada masa itu melakukan salahlaku seks yang teruk. Dia turut mencabar Perdana Menteri pada masa itu, Tun Dr Mahathir mengambil tindakan ke atas Anwar kerana salahlaku seksnya dan membicarakan Anwar. Pendedahan salahlaku Anwar oleh Karpal Singh berlaku 5 bulan sebelum salahlaku seks Anwar didedahkan kepada umum oleh Dr Mahathir.

Pelik tapi benar, 2 orang pemimpin Pakatan Rakyat adalah orang pertama yang membuat tuduhan terhadap Anwar tetapi hari ini mereka amat menyanjungi Anwar. Tentu sukar untuk dipercayai bahawa orang yang sama membuat dakwaan pertama tentang salahlaku Anwar ialah orang yang sama turut menjadi sebahagian daripada pasukan peguambela Anwar dalam kes tersebut.

Tetapi kenapa Karpal Singh yang pernah menuduh Anwar dengan tuduhan tersebut, bertindak menjadi peguambela bagi kes yang sama?

Tidakkah ini kelihatan seperti “ada undang, di sebalik batu’?

Lebih menghairankan lagi apabila Anwar sendiri rela diwakili oleh Karpal Singh yang pernah menuduhnya melakukan salahlaku seks.

Pada pandangan saya, Anwar bersetuju menerima Karpal sebagai sebahagian pasukan peguambelanya kerana tidak perlu malu dan segan untuk dia meluahkan segala rahsia seksnya kerana yakin Karpal sendiri sudah mempunyai maklumat yang sama apabila membuat dakwaan sebelum ini. Jadi Anwar tidak perlu berselindung dengan Karpal dan memudahkan Karpal Singh mengatur strategi untuk membela Anwar dalam perbicaraan nanti.

Pada masa itu, Karpal Singh mengambil peluang ini untuk menawarkan khidmatnya sebagai peguambela Anwar. Karpal sedar bahawa Anwar akan terpaksa mendedah segala maklumat penting bagi membolehkannya membela Anwar.

Jadi, boleh disimpulkan bahawa setiap sejarah hidup, perilaku dan tindakan yang pernah diambil oleh Anwar sudah berada di tangannya. Karpal juga mengambil kesempatan untuk menjadi popular apabila membuat tuduhan bahawa ada konsipirasi untuk membunuh Anwar menggunakan asernik dan sebagainya.

Hakikat sebenarnya tuduhan konspirasi ini tidak pernah wujud kerana apabila diperiksa oleh pihak doktor tiada sebarang sisa arsenik dalam badan Anwar. Malah jika benar dakwaan Wan Azizah bahawa Anwar disuntik oleh virus HIV, saya yakin Anwar sudahpun meninggal dunia hari ini kerana penyakit AIDS.

Karpal bijak mengatur strategi politiknya dengan baik dan hebat sehingga sampai ke hari ini dia tidak begitu menonjolkan sikapnya yang sebenar sebagai seorang anti Melayu dan anti Islam. Sememangnya percaturan politiknya sukar dibaca dan hebat kerana berjaya memperbodohkan ramai pemimpin Melayu Islam dari PAS dan PKR!!

Karpal Singh sedar bahawa dia tidak boleh memecahbelahkan orang Melayu tanpa menggunakan orang Melayu sendiri. Jadi, dia berjaya menggunakan isu Anwar dengan baik untuk memecahkan perpaduan orang Melayu seterusnya melemahkan Islam di Malaysia.

Karpal sememangnya tidak boleh menerima hakikat bahawa Malaysia diperintah oleh seorang pemimpin Melayu yang berwibawa dan berpandangan jauh seperti Tun Dr Mahathir.

Pada masa itu, dia juga tidak boleh menerima Anwar Ibrahim sebagai pengganti Perdana Menteri kerana dia adalah seorang Melayu Islam. Kenapakah sekarang DAP dan Karpal Singh setuju sebulat suara untuk melantik Anwar sebagai PM jika Pakatan Rakyat berjaya menubuhkan Kerajaan Pusat.

Alasannya cukup mudah dan hebat!! Semasa menjadi peguambela Anwar, Karpal telah berjaya mengumpulkan banyak bukti hasil pengakuan Anwar sendiri dalam usaha untuk membebaskan dirinya daripada tuduhan salahlaku seks. Saya yakin Karpal Singh dan DAP masih menyimpan bukti-bukti ini bagi mengawal tindakan Anwar apabila dia menjadi PM nanti. Kita tahu bahawa sememangnya terdapat peruntukan undang-undang yang mewajibkan peguam menyimpan rahsia anak guamnya.

Tetapi Karpal ini sebenarnya bukan seorang yang amanah dan jujur, dia lebih mementing kepentingan politik dan tidak kisah sekiranya hilang kelayakan professional sebagai seorang peguam. Lebih besar faedahnya, jika dia berjaya memastikan Anwar Ibrahim mengikut telunjuknya dengan bukti-bukti yang ada pada Karpal.

Anwar yang sememangnya gilakan popularity pasti tidak berani untuk melawan kerana bimbang rahsia yang memalukan akan terdedah kepada umum terutama penyokongnya yang setia. Jika ini berlaku, setiap tindakan dan keputusan Anwar tentunya akan memihak kepada kafir harbi. Pada masa itu nanti, orang Melayu hanya mampu melihat tanpa dapat melakukan apa-apa tindakan.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itulah..kalau melayu sendiri lupa yang diri tu melayu maka jadilah macam Anwar Ibrahim ni..
Kalau dengan keterangan ini masih belum cukup untuk buat masyarakat melayu sedar dan berubah...maka jangan pulak nanti di ratapi kehilangan tanah air tumpah darah sendiri..

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh is PENGKHIANAT!!!Karpal Singh is PENGKHIANAT!!!Karpal Singh is PENGKHIANAT!!!Karpal Singh is PENGKHIANAT!!!

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh adalah kafir harbi yang memang seorang yang mempunyai sikap perkauman yang tinggi serta amat anti kepada Islam. Tetapi, dia amat bijak dalam menyembunyikan identiti sebenarnya dengan menggunakan hujah-hujah yang nampak biasa kepada golongan kebanyakan orang yang mempunyai IQ sederhana

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh Si Benggali- 'Payung' kepada DEO
Manusia semakin tua, semakin bertambah agung budi bahasa dan berkelakuan baik. Lain bagi Karpal, bagi dia, semua orang tak betul dan sudah gila.Tapi dia tidak sedar bahawa dialah manusia paling gila dalam abad ini.

Gila kerana menganggapnya sebagai PENDERHAKA? Atau gila kerana tidak faham Undang-undang?
Pak Lah dan Sultan/Raja Melayu sendiri dikatakan tidak faham dan jahil pasal undang-undang.
Karpal hina Sultan Perak dan Kelantan pasal bidang kuasa Raja-raja.

Bahkan teks ucapan Yang Dipertua Agong (YDPA) pun dimomok kebudak-budakkan.
Karpal kata-ucapan itu hanya disediakan oleh kerajaan. Adakah YDPA adalah tali barut kerajaan?

YDPA adalah payung kepada rakyat Malaysia- tak kira Melayu ke, Cina ke, India ke, Kadazan dusun, dayak, mickey mouse ke…

Hebat dan saya puji dengan kenyataan MB Kelantan- Tok Guru yang membidas Karpal.
Katanya, kalau di rumah kita ada ibu bapa, kita kena hormat dan mendengar nasihat mereka. Bagi Negara, Sultan atau Raja dianggap sebagai ‘ibu bapa’.

Ini pertama kali pendirian beliau secara peribadi yang tidak suka dengan ‘aksi ghairah’ Karpal yang suka mencabar undang-undang. Mana Presiden PAS, Haji Hadi Awang? Diam aje. Takut pada DAP ke? Takut nanti DAP Perak tak sokong MB macam mana?

PAS sepatutnya mempertahankan Sultan dan Raja Melayu yang merupakan simbol kepada agama Islam dan bangsa serta ‘Ketuanan Malaysia’.Takut kat Karpal daripada takut pada ALLAH?

Tanpa Nama berkata...

Kata karpal, ‘saya tidak gentar dan takut’.Tapi kenapa bila ‘budak hingus’ dalam blog pasjohorbaharu menyeru supaya darah Karpal halal untuk dibunuh, bukan main dia takut. Mana betul main politik begini. Takut kat budak seorang lebih daripada takut seluruh rakyat Malaysia.

Mana Anwar Ibrahim? Abang Anwar tolonglah. Abang Anwar dok mana sekarang? Kalau Agong tak suka Anwar jadi PM, maka Anwar tak boleh jadi PM walaupun parti mendapat majoriti. Abang Anwar kena bela ‘Payung Rakyat’ dan ‘Ketuanan Rakyat’ yang sebenarnya, iaitu raja dan sultan Melayu. Bukan Karpal atau DAP.

Mana ketuanan-ketuanan-ketuanan… macam abang Anwar pekik-pekik selama ini!!
Jejaka pun rasa, Karpal hanya mahu gimit politik sahaja. Apa pandangan pembaca blog pula?

Tanpa Nama berkata...

GEORGE TOWN: DAP national chairman Karpal Singh yesterday dismissed allegations that he was a bigot for continuously making a stand against the formation of an Islamic state. Karpal, who has come under fire in blogs and also received death threats, said he had never insulted Islam and that Muslims should not turn him into another Salman Rushdie.


"I cannot understand why some people are saying that I have insulted Islam. "What I have been against and will continue to be against is attempts by Pas to turn this country into an Islamic state," he said, adding he was just standing up for what was stated in the country's Constitution, that Malaysia was a secular state.He said anyone who opposed his stand could be deemed to be challenging the constitution.


Karpal said he would continue to fight against the Islamic state issue despite being criticised in blogs, including a call to kill him on the Johor Pas website. The comment, dated April 24, was listed on the website Shoutbox and was written by someone called Alif, who alleged Karpal had insulted Islam and that darahnya halal dibunuh (it is justifiable to kill him). Karpal, who lodged a report yesterday about the comment, was surprised that Pas had allowed such writings on its website.

p/s:PAS PUN DAH TUNDUK KAT BENGGALI NI APATAH LAGI PKR YANG LEMAH SUDUT AGAMA TU?

Tanpa Nama berkata...

Pas has gone to the extent of saying it is the backbone of PR and it is from that platform that it will launch its aim to turn Malaysia into an Islamic state."


"What is being done by them may lead to the scuttling of PR."


"Meanwhile, Pas has apologised to Johor DAP for allowing the comment to be posted on its website."


In a statement posted on the website pasjohorbahru.com yesterday, the party apologised and has removed the offensive post. Earlier, Pas Johor commissioner Datuk Dr Mahfodz Mohamad said the comment did not reflect Pas' stand.


Any comment from penyokong PAS?

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah, kita sudah memulakan tugasan kembali sebagai kerajaan walaupun banyak tekanan dari dalam dan luar setelah kita menang dalam pilihanraya yang lalu walaupun majoriti yang diperolehi tidak sampai 2/3. Walaupun kita kehilangan 4 negeri dan gagal menawan 1 negeri tetapi ianya mungkin satu hikmah dan mahasabah kepada BN dan UMNO bagi kita memperbetulkan di mana kesilapan yang telah kita lakukan sebelum ini.

Walaupun Anwar Ibrahim dan satu kumpulan yang berpihak kepada Tun masih menekan kerajaan dengan alasan mereka sendiri untuk memperbaiki UMNO walaupun banyak tekanan mereka menguntungkan pembangkang namun segala ini agak reda sedikit dan kita biarkan sahaja mereka dengan tekanan mereka kerana itu hak mereka untuk melakukannya.

Pandangan mereka perlu kita hormati dan kita juga berharap agar pendangan kita juga perlu mereka hormati kerana kita juga mewakili rakyat yang telah memberikan kemenangan kepada BN untuk memerintah negara ini. Penukaran dan pembetulan yang telah dilakukan oleh Perdana Menteri dan kesanggupan Perdana Menteri membetulkan kesilapan beliau perlu kita hormati dan harus berdiri teguh dibelakang beliau untuk terus membangunkan kerajaan serta Parti BN.

Cerita lompat parti yang mahu menekan kerajaan dilihat sebagai hanya satu cubaan bagi Anwar Ibrahim cuba melemahkan kepimpinan utama negara. Kita bersyukur kerana menadapat pemimpin pertama dan kedua yang begitu memahami dan kita juga harus memberikan pujian kepada Najib kerana berdiri begitu kental menyokong Pak Lah yang diasak dari berbagai sudut. Inilah ciri-ciri gabungan kepimpinan yang kita cari selama ini. Yang salah kita betulkan .


layari www.kpmu.net

Tanpa Nama berkata...

Insyaallah
di hujung gua nanti akan ada cahaya. perjuangan kita masih belum selesai. tumpuan kepada perpaduan ahli-ahli UMNO perlu dilaksanakan. jika ada apa-apa teguran atau rasa tidak puas hati sesama kita, ia perlulah dikemukakan dengan beradab(pada pakatan rakyat...maki pun tak apa).

cuba fikirkan apa yang akan terjadi pada orang-orang kita bila DAP berkuasa?

adatak lagi diskaun 7% utk beli rumah?
adatak lagi maktab-maktab rendah sains mara?
uitm?
mara?
uda?
glc?
institusi raja?

saya khuatir jika mereka terus-terusan dibela oleh PAS dan PKR, mereka akan jadi LEBIH BESAR KEPALA dari apa yang kita sedar sekarang.

baru menang sikit, nak KACAU. bayangkan kalau totok-totok PAS dan PKR menyokong mereka lagi?

apa yang akan terjadi?

nauuzubillah!!!

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh , kawan kepada Hj Hadi dan Nik Aziz sebelum ini mempertikaikan tindakan Sultan Azlan Shah menitahkan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin menarik balik arahan penukaran Pengarah JAIP, Datuk Jamry Sury yang disifatkan sebagai campur tangan istana dalam pentadbiran negeri.Bila di minta Nik Aziz dan Husam untuk memberikan keyataan mengenai isu ini , Nik Aziz dan Husam hanya berdiam diri seolah bersetuju dengan Karpal Singh.

Kenyataan Pengerusi DAP itu dalam isu berkenaan antara lain boleh dilihat sebagai menggambarkan bahawa Sultan tidak tahu tentang tugas dan bidang kuasa mereka Karpal Singh (Bangsa Benggali) sehingga hari ini terus mempertahankan kenyataannya itu walaupun dikritik pelbagai pihak termasuk desakan supaya beliau meminta maaf.

Tidak cukup mengenai isu tersebut, Karpal Singh (orang kampung aku panggil Bai) juga dilaporkan sebagai turut mempersoalkan siapa yang menjadi penulis titah ucapan Yang di-Pertuan Agong semasa pembukaan Sidang Dewan Rakyat baru-baru ini.Karpal kini merasakan bahawa diri mereka berkuasa kerana DAP telah berjaya menawan Penang dan mempunyai banyak wakil di Parlimen dan juga mendapat sokongan dari ulamak -ulamak dari parti Islam PAS serta orang-orang Melayu dari Parti PKR.

Beliau turut mempersoalkan secara terbuka tentang budi bicara raja-raja Melayu di Terengganu, Perlis dan Perak sambil membuat ulasan keras bahawa raja tertakluk kepada undang-undang seperti rakyat biasa ekoran pindaan Perlembagaan tahun 1993.Ulasan tersebut seolah-olah memberi amaran kepada Sultan Perak dan raja-raja Melayu yang lain supaya tidak campur tangan dalam pentadbiran negeri dan ini adalah satu penghinaan kepada raja-raja Melayu.

Karpal Singh (ahli Parlimen Orang Kurang Upaya) pernah di tempeleng ketika menghina salah seorang Sultan oleh seorang hamba Allah yang berkesudahan Hamba Allah itu di penjarakan beberapa hari. Ketika itu Karpal Singh masih berupaya .Mungkin Karpal Singh sudah lupa akan peristiwa ini dan mungkin beliau tidak takut sekiranya kerusi roda yang dinaikinya akan meluncur laju dari bangunan perlimen itu terus ke parking kereta - (eh apa aku tulis ini ... Tolong buang para ini tuan editor )

Tanpa Nama berkata...

Tengku Adnan ketika ditemui selepas membuat laporan itu berkata, kenyataan yang dibuat oleh Karpal itu wajar disiasat dan diambil tindakan mengikut Seksyen 3(1)(a) atau (f) Akta Hasutan 1948 kerana dibuat di kawasan lobi Parlimen. "Beliau turut mempersoalkan secara terbuka tentang budi bicara raja-raja Melayu di Terengganu, Perlis dan Perak sambil membuat ulasan keras bahawa raja tertakluk kepada undang-undang seperti rakyat biasa ekoran pindaan Perlembagaan tahun 1993.

"Ulasan tersebut seolah-olah memberi amaran kepada Sultan Perak dan raja-raja Melayu yang lain supaya tidak campur tangan dalam pentadbiran negeri dan ini adalah satu penghinaan kepada raja-raja Melayu," katanya.Tambah beliau, Karpal masih perlu dikenakan tindakan walaupun Pengarah Jabatan Agama Islam Perak (JAIP), Datuk Jamry Sury yang sebelum ini ditukar serta-merta telah dikembalikan ke jawatan asalnya.

"Soalnya sekarang, kenapa beliau membuat kenyataan seperti itu dari mula, adakah untuk menyakitkan hati rakyat Malaysia," katanya.Beliau berkata, kenyataan Karpal itu dibimbangi mampu mencetuskan sentimen perkauman di kalangan rakyat negara ini.Turut membuat laporan polis terhadap Karpal hari ini ialah Kelab Ahli Parlimen Barisan Nasional (BNBBC) dan Badan Bertindak Perpaduan Melayu (BBPM).

Tanpa Nama berkata...

BIAR 13 MEI BERULANG...KAMI ANAK MELAYU PUSAKA KERIS TIDAK SESEKALI MEMBERI PELUANG KUAM LAIN YANG AL-KAFIRUN MACAM BENGGALI TU.
WAHAI ORANG2 PKR, KALO LU ORANG ADA MARUAH MELAYU...AKU CABAR KORANG BANGKIT LAWAN KAFIR LAHANAT TU..
WAHAI ORANG2 PAS, KALO KORANG BETUL2 TEGAKKAN SYIAR ISLAM DLM PERJUANGAN KORANG...AKU CABAR KORANG BANGKIT MELAWAN SI KAFIR HARBI TU..
WAHAI ORANG2 UMNO!!
KALO KORANG BENAR-BENAR PERTAHANKAN KETUANAN MELAYU, AKU CABAR KORANG BANGKIT MENGHUNUS KERIS PUSAKA UMNO ITU DEMI MARUAH ORANG2 MELAYU.
WAHAI KERAJAAN BN, JIKA BENAR KAMU SEMUA MEMPERKASAKAN DAN PERTAHANKAN PERLEMBAGAAN 153, BANGKITLAH DENGAN KUASA YANG ADA MENENTANG SI CACAT BENGGALI ITU.

ALLAHU AKHBAR!!! ALLAHU AKHBAR!!!

Tanpa Nama berkata...

BIAR 13 MEI BERULANG...KAMI ANAK MELAYU PUSAKA KERIS TIDAK SESEKALI MEMBERI PELUANG KUAM LAIN YANG AL-KAFIRUN MACAM BENGGALI TU.
WAHAI ORANG2 PKR, KALO LU ORANG ADA MARUAH MELAYU...AKU CABAR KORANG BANGKIT LAWAN KAFIR LAHANAT TU..
WAHAI ORANG2 PAS, KALO KORANG BETUL2 TEGAKKAN SYIAR ISLAM DLM PERJUANGAN KORANG...AKU CABAR KORANG BANGKIT MELAWAN SI KAFIR HARBI TU..
WAHAI ORANG2 UMNO!!
KALO KORANG BENAR-BENAR PERTAHANKAN KETUANAN MELAYU, AKU CABAR KORANG BANGKIT MENGHUNUS KERIS PUSAKA UMNO ITU DEMI MARUAH ORANG2 MELAYU.
WAHAI KERAJAAN BN, JIKA BENAR KAMU SEMUA MEMPERKASAKAN DAN PERTAHANKAN PERLEMBAGAAN 153, BANGKITLAH DENGAN KUASA YANG ADA MENENTANG SI CACAT BENGGALI ITU.

ALLAHU AKHBAR!!! ALLAHU AKHBAR!!!