MERDEKA!!

MERDEKA!!

Jumaat, 16 November 2007

Perhimpunan gagal- Pas diperalat Anwar Umpama Kerbau Dicucuk Tali.

ANAKomak menulis
layari: www.kpmu.net
Sungguhpun peristiwa yang memalukan Negara dengan cetusan dari puak pembangkang pada 10 november lalu perhimpunan dan disudahi dengan keganasan sudah hampir seminggu namun bahang kehangatannya masih diperkatakan.

Pelbagai spekulasi timbul disebabkan perhimpunan itu.Kesan negatif yang lekat pada nama Malaysia kini dibawa keluar oleh pihak tidak bertanggungjawab.Antaranya laporan palsu dan berat sebelah dari pihak Al-Jazeera.

Apa jua cerita dan gembar-gembur yang menghiasi dunia media, satu hakikat yang harus diambil peka adalah bagaimana kenyataan sebenar bahawa perhimpunan haram itu sesungguhnya tidak berjaya dan gagal.

Melihat kegagalan pembangkang yang didalangi PKR dan kumpulan IFC (Sivarasa Rasiah, Raja Petra, Tian Chua, NGO2) dengan memperbodohkan Haji Hadi Awang dan PAS perkara-perkara seperti berikut perlu di fikirkan oleh ahli-ahli PAS.

1). Kerjasama pembangkang PAS, PKR, dan DAP bersama Bar Counsil perlu dipersoalkan. Apakah niat kumpulan bar counsil terlibat sehingga sanggup menyediakan pasukan peguam dibawah pimpinan Sivarasa Rasiah yang melindungi pesalah demonstrasi haram yg ditangkap?

2.) Gabungan parti pembangkang dengan kumpulan anti Islam seperti IFC (Interfait Commision) perlu dipersoalkan. IFC telah berjaya memperdayakan PAS dan PKR.

3) Rakyat tidak gemar pembangkang yang menyusahkan rakyat sehingga menyebabkan kesesakan jalan raya, kerugian perniagaan dan lain-lain lagi.

4) Pembangkang /penganjur sanggup menjemput Al Jazeera membuat liputan dan menyampaikan fakta dalam perhimpunan itu. Al Jazeera sekarang merupakan agenda barat menguasai dunia.

5) Peristiwa hujan lebat pada hari kejadian bukan secara kebetulan, tetapi telah ditakdirkan. Difahamkan PAS mengadakan solat hajat sebelum itu memohon agar tidak hujan. Bagaimanapun pada hari kejadian, hujan turun dengan lebat sehingga menyebabkan ahli demonstrasi lari bertempiaran dan ramai orang tidak menyertai perarakan, sebaliknya hanya sekadar memerhati. Apakah Allah tidak mendengar dan menerima doa PAS? Allah lebih tahu PAS dan Keadilan yang suka menyeleweng agama.

6) Kenapa Nik Aziz, Mursyidul Am Pas tidak turun berdemonstasi bersama BERSIH? Adakah Nik Aziz telah tahu perhimpunan itu gagal?

7) Husam Musa hanya duduk didalam Masjid Negara. Kenapa tidak berfungsi dengan baik?

8) Handphone Ronnie Liu, hilang siapa yang curi? Ahli PAS ke?
10) Orang Islam Pas menyambut pemimpin KAFIR serpeti Lim Kit Siang dan Lim Guan eng di Masjid Negara. Kenapa pula penglibatan Cina dan India sangat sedikit?
Persoalan-persoalan beginilah yang perlu dijawab Pas. Kebodohan penggerak Pas dengan mudah diperalatkan oleh Anwar Ibrahim dengan sewenang-wenangnya.

Tiada ulasan: