MERDEKA!!

MERDEKA!!

Khamis, 10 Julai 2008

TAJUK LAGU: Cinta ku Tertinggal di Washington...

Tak pernah ku sangka
jauh dari kamu membuat aku menderita
sejak pertama bertemu denganmu di Pentagon
mu yang indah
aku di sini mengenang kamu
meski aku tak lagi sendiri
ku mulai berpikir tuk tinggalkan kekasihku di Washington
duhai kekasihku
cintaku tertinggal di Amerika
haruskah aku kembali untuk bersamamu
duhai kekasihku haruskah kutinggalkan semuanya yang kumiliki untuk hidup bersamamu
mungkinkah kamu cinta terakhir ku
mungkinkah kamu cinta mati ku
ku mulai berpikir tuk tinggalkan kekasihku di Washington
duhai kekasihku
cintaku tertinggal di Amerika
haruskah aku kembali untuk bersamamu
haruskah ku sembunyi di Kedutaan Turki
duhai kekasihku cintaku tertinggal di Washington..









3 ulasan:

M.Sulaiman (utohkacil) berkata...

kat sini pun tak de sesape juge.

Tanpa Nama berkata...

tutupjek lah blog ni..busuklah

Tanpa Nama berkata...

ganaz c nuar ne wakakaka