MERDEKA!!

MERDEKA!!

Isnin, 30 Jun 2008

Apa ada pada gambar kan? Tapi..bagi mereka yang ketandusan idea atau bukti, gambar-gambar sebegini pastinya mendatangkan spekulasi yang maha dahsyat, maha popular!
Benarkah Anwar Ibrahim meliwat lagi?

Jejaka ingin memetik beberapa teks dari blog rakan-rakan seperjuangan untuk dikongsi dan diamati buah-butirnya...


Liwat lagi? Jika angin tidak bertiup dan beruk-beruk tidak mengconcangkan pokok, masakan pokok akan bergoncang lagi. Bangkai kerbau akan tetap berbau walau di tutup. Siapa dan mengapa? Ini persoalan yang bermain di benak fikiran rakyat dan banyak spekulasi yang timbul kini dengan berbagai definasi.
Anwar menafikan, pembantu peribadinya yang berusia 23 tahun telah membuat laporan polis, Anwar pula menyatakan itu hanya dakwaan belaka yang bermotifkan politik keran kerana mahu menyekat akan kejayaan beliau membimbing PR yang telah menawan 5 buah negeri.
Siapa yang mahu sabotaj Anwar?

Yang membuat laporan adalah pembantu peribadi beliau, bukan Perdana Menteri mahu pun pihak Polis. Alasan menyekat kerjaya politik beliau, bermakna adalah tuduhan yang akan di lemparkan kepada Perdana Menteri.
Mengapa perlu Perdana Menteri mahu melakukan sesuatu yang kotor sebegini, biar keadaan dan masa menentukan kerana pembantu peribadinya kini akan membuat pemeriksaan asid deoksirbonukleik dan DNA di hospital besar HKL hari ini.-KPMU.net

Pada 28/6/08 jam 1745 satu report di Hospital Kuala Lumpur oleh Mohd Saiful Bukhri b Azlan ( 850706-01-5687) berumur 23 tahun . Kandungan report seperti berikut :
" Saya Mohd Saiful Bukhri b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya .Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya.Kejadian terakhir berlaku pada 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Kuala Lumpur.Oleh itu tujuan lapoan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan ke atas saya.Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas dikhalayak ramai.Majikan saya ialah Dato' Seri Anwar Ibrahim Ketua Umum PKR"


Pengadu ialah pembantu peribadi DSAI, saya ulang pembantu peribadi DSAI.Saya tak terkejut dengan cerita ini kerana kes terdahulu pun semua sedia maklum bahawa ada unsur keraguan dan ternampak seperti memang Anwar ini peliwat.Yang peliknya pembangkang marah. Kalau isu Raja Petra buat akuan bersumpah, mereka kata ok plak. Tapi, budak ni yang kena liwat, buat report mereka kata fitnah. Kita tunggu jawapan DNA. Bayangkan kalaulah jika benar DNA Anwar ada bersama Saiful apa pula lagi alasan pembangkang. Takkan polis ambil sperma anwar dan bulu dia masa anwar tidur. -mysrimuara.


Dakwaan liwat terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dikatakan berlaku "dalam sebuah kondo di kawasan Damansara",
demikian menurut laporan pols yang dibuat pembantunya yang berusia 23 tahun semalam.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Bakri Zinin juga mengesahkan bahawa satu pemeriksaan perubatan telah dijalankan ke atas mangsa terbabit.Katanya, adalah menjadi tugas polis untuk menghantar pengadu ke hospital.

Anwar telah menafikan dakwaan tersebut sebagai satu rekaan semata-mata. PKR juga berkata pembantu Anwar itu telah ditahan dan dipaksa oleh pihak polis membuat laporan tersebut.Bagaimanapun, pihak polis menafikan menahan pembantu Anwar itu dan dipaksa mereka-rekakan bukti, seperti yang didakwa oleh PKR.
"Jangan dengar khabar angin. Dengar cakap saya. Saya ketua CID," kata Bakri apabila ditanya mengenai perkara tersebut.-Malaysiakini

Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Musa Hassan serta Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail sekali lagi terbabit dalam usaha untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, seperti yang pernah berlaku pada penasihat parti itu pada 1998.
Ahli Majlis Tertinggi PKR, Saifuddin Nasution Ismail mendakwa, berdasarkan maklumat semasa, penggunaan institusi kerajaan termasuk polis dan Peguam Negara sekali lagi digerakkan bagi menghalang Anwar berada di kedudukan yang selayaknya.


''Anwar mempunyai dokumen berupa bukti terkini berhubung pembabitan KPN dan Peguam Negara dalam kes beliau pada 1998.
''Seperti kita sedar, kes seperti klip video Datuk V.K Lingam dedahkan, institusi kehakiman telah diporakperandakan. Kali ini, selepas hampir 10 tahun, sekali lagi bukti terdedah."


''Kita mempunyai bukti yang sangat kuat mengenai pembabitan dua watak ini, KPN dan Peguam Negara yang secara kebetulan adalah sebahagian daripada pasukan rejim yang memusnahkan Anwar dulu,'' dakwa beliau di hadapan kira-kira 100 penyokong PKR di lobi Hotel Quality, di sini awal pagi ini.-Utusan.

Kesimpulan dari teks-teks diatas dapat Jejaka rumuskan dalam erti-kata "private mission" kerana rata-rata dari kalangan mereka ini adalah/sememangnya terlibat dalam politik.Mungkin anda kurang memahami maksud sebenar Jejaka, tapi bagi mereka yang memahami...inilah permainan politik kolar putih yang kini semakin menjadi-jadi.

Apapun...buat masa ni, tak usahlah kita semua hendak jadi hero hindustan pula..kita serahkan sahaja kepada pihak berkuasa untuk menyiasat lebih terperinci.Kepada bini Pak Sheikh tu..janganlah mudah melatah yang boleh di labelkan sebagai 'orang mental'.
Biar polis siasat dulu ye...gambar tu buat je kenangan...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

blog ko tak laku ar..tutupje lah..busuk gile blog ni..masam