MERDEKA!!

MERDEKA!!

Khamis, 14 Ogos 2014

Kata-Kata Tun M Sampai Ke Hari Ini Berbisa Buat Si Ketua Penipu



Tak perlu kita nak tulis panjang - panjang. Cukup korang baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Tun Mahathir tu pun cukup berbisa buat Si Ketua Penipu tu.

Memang setiap perkara tu ada hikmahnya. Cuma, pada ketika ianya berlaku kita tak nampak apa natijahnya dimasa akan datang. Kita marah dan maki hamun.

Macam - macam kecaman dan tuduhan dibuat terhadap Tun pada ketika itu. Habis semua anak muda berguling - guling atas jalan raya kata dia seorang yang zalim.

Maka, timbul la ungkapan "Mahazalim" dilemparkan terhadap Tun Mahathir pada waktu tu tanpa kita fikir sama ada tindakan yang diambil betul atau pun tidak.

Sekarang baru kita nampak siapa sebenarnya Si Ketua Penipu tu. Dia la manusia palingMUNAFIK yang hidup di Malaysia ni. Cakap dia semuanya RETORIK belaka.

Kata je dia nak memperjuangkan rakyat. Tapi hakikatnya, dia hanya memperjuangkanKRONISME dan NEPOTISME secara terbuka serta terang - terangan.

Amalan ugutan dan paksaan dijadikan sebahagian dari kehidupan seharian dia. Malah ianya menjadi darah daging dia anak beranak. Jadi, masih lagi ke orang nak percaya pada dia? Kalau korang syok sangat kena kencing, jangan la nak heret orang lain sekali!!!

Tiada ulasan: