MERDEKA!!

MERDEKA!!

Isnin, 7 April 2014

#MH370 !!! KURANG AJAR !!! #PEMBANGKANG TAK FAHAM BAHASA KER ???



PM Datuk Seri Najib dah beri taklimat dan penjelasan cukup baik sama ada melalui sidang media mahupun di dalam Parlimen.Begitu juga dengan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin yang setiap hari beri taklimat berkaitan pesawat MH370.Tapi pembangkang masih tak puas,mereka masih lagi nak penjelasan dari Najib Razak dan Hishammuddin.

Terbaru pembangkang menghantar satu surat desak Taklimat khas pesawat MH370 dibuat kepada mereka.Dalam tuntutan tersebut Pembangkang mahu Najib Razak dan Hishammuddin beri taklimat tertutup kepada mereka. Woi ahli Parlimen Pembangkang !!! Apa anda ingat anda spesial kerr berbanding kami seluruh rakyat Malaysia ???

Kenapa nak buat taklimat tertutup kepada anda semua sedangkan isu pesawat #MH370 adalah kepentingan umum yang mana rakyat juga perlu tahu.Apa anda ingat anda ni spesial sangat nak dibagi taklimat tertutup ??? Siapa anda semua ??? Kita dah bau dari awal awal lagi bila pembangkang mintak taklimat tertutup ni.

Mereka akan SPIN dan akan jadikan modal politik.Selama ni pun puak pemimpin pembangkang jugak yang perlekeh usaha dan peranan yang dimainkan kerajaan dan pasukan keselamatan dalam isu mencari pesawat MH370.Ini lah masalah ahli parlimen pembangkang Malaysia yang kerja depa 24 jam berpolitik tanpa punya perasaan kepada keluarga pesawat MH370.

Tiada ulasan: