MERDEKA!!

MERDEKA!!

Sabtu, 20 November 2010

Sambutan 25 Tahun Halalkan Darah Saudara Seagama



AMANAT HAJI HADI AMANAT

TUAN GURU HJ. ABDUL HADI AWANG

"Saudara-saudara sekelian, percayalah! Kita menetang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang BN, bukan kerana nama BN.

Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka, oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka.

Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad dan kerana kita berjuang dengan puak-puak ini, kalau kita mati kerana berlawan ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam.

Kita tidak payah masuk Yahudi, kita tidak payah masuk Kristian, kita tidak payah masuk Hindu, kita tidak payah masuk Buddha, tetapi kita menjadi kafir dengan mengatakan politik suku agama suku."
PAS (Parti Islam SeMalaysia) Penerangan PAS Kelantan




Sambutan memperingati Memali ulang tahun ke 25 jubli perak selama 3 hari di Kedah sememangnya golongan khawarij PAS mengiktiraf amanat Haji Hadi.

Buat gerembolan berfahaman jumud ini mereka menghalalkan darah orang Umno dan BN hingga dianggap jihad fisabillilah jika menentang saudara seagama . Yang tidak sealiran dan tidak menyertai khawarij PAS dianggap sebagai kafir. Tidak sah solat berimamkan orang bukan PAS.


Malah jatuh haram jika memakan sembelihan orang Umno. Inilah amanat berfahaman sesat yang menjadi punca sehingga hari ini mengapa totok totok khawarij begitu teruja jika dapat mencedera orang Umno.


Sambutan yang diadakan oleh khawarij PAS Kedah yang dinaungi oleh presiden khawarij Hj Hadi Awang adalah satu plan jangka panjang untuk golongan muda.Mereka sedaya upaya akan mengambarkan betapa perjuangan dan jihad Isle mereka mendapat keredhaan Allah apatah lagi akan memperolehi syahid jika mati ketika menentang Umno.


Golongan Muda pasti tidak tahu bagaimana golongan khawarij ini mengelapkan tabung mangsa Memali yang berjumlah lebih RM300 ribu. Malah kepimpinan khawarij PAS lebih sudu dari kuah kononnya membela nasib ahli keluarga mangsa Memali walhal mangsa mangsa Memali dan yang terkorban dipergunakan oleh golongan khawarij untuk kepentingan politik gampangan mereka.


Apa relevennya sambutan memperingati 25tahun Memali dengan khawarij PAS hari ini?Sedangkan dahulunya semasa zaman Datuk Fadzil Noor ,PAS masih dara belum ditebuk tupai seperti mana sekarang ini ditunggang dan diliwati habuan selingkohan chauvanist DAP.

Mana mungkin khawarij yang punyai sifat jalangan politik memperingati perjuangan mangsa Memali sekarang ini,Khawarij PAS sekarang adalah berbeza dengan ahli PAS dahulu.


Adakah ini satu lagi lakonan jalangan politik yang mahu meraih simpati dan cuba menghasut agar halalkan darah orang Umno.Buat mereka mereka yang totok sudah pasti mahukan keredhaan daripada ketua khawarij yang mengambarkan perjuangan mereka adalah perjuangan suci kononnya menegakkan Isle khawarij PAS.


Ingatlah ,khawarij PAS yang menginfaqkan harta mereka hanyalah bertujuan untuk mengkayakan pemimpin mereka.Dengan bermodalkan laungan takbir dan hasutan,golongan aparat totok khawarij diperbodohkan bukan saja di dunia malah diakhirat.

Begitulah hebatnya peranan peranan ulama ulama akhir zaman,yang halal diharamkan,yang haram dihalalkan.




Penyelewengan Tabung Memali :Klik sini


Pendedahan ! Pembohongan besar ,fitnah dan pengkhianatan,betapa kotornya Nik Aziz dan Hj Hadi kepada seluruh khawarij PAS dan umat Islam: klik sini

Tiada ulasan: