MERDEKA!!

MERDEKA!!

Isnin, 18 Oktober 2010

Shamsul Iskandar....si clown pendek!


Inilah Mamat yang dikatakan terkencing dalam seluar apabila dikepung oleh pemuda UMNO melaka disuatu ketika dahulu….jenis ini yang diangkat jadi AMK…satu jentera PKR yang terkenal dalam menerima hentaman belantan dan siraman air ros FRU ketika zaman era reformasi ….

Hari ini Mamat ini buat lawak, disebabkan keyakinan yang amat tinggi dia mengumumkan akan bertanding naib presiden PKR bagi memberi laluan kepada kepada pesaing yang berminat bagi menjawat jawatan ketua AMK….namun apa kan daya mamat terkencing dalam seluar ni masih mengekalkan sifat penakutnya….

“Saya takde u-turn, saya cuma sampai satu T-junction, boleh pusing ke kanan atau kiri,” kata Sahmsul yang cuba berkias.

“Kalau pusing kanan, saya tahankan jawatan ketua AMK, kalau kiri, saya tanding naib presiden. Jadi saya sekarang pergi kanan,” katanya.

Tak payah la nak cerita pasai T-junction la pendek, cerita kau tu tak boleh pakai…selayakknya kau bertanding ratu kebaya pondan sahaja…itu pun setelah kau menjalani operation tukar jantina…

Tiada ulasan: