MERDEKA!!

MERDEKA!!

Selasa, 10 Ogos 2010

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

Terima kasih kepada semua kenalan dari jauh dan dekat yang telah menghantar sms kepada saya mengucapkan ' Selamat Menyambut Ramadhan Al - Mubarak ' dengan berbagai - bagai kata-kata hikmat dan pedoman.

Mohon maaf kepada semua yang tersinggung diatas tulisan saya dalam blog suaralantangjejaka.blogspot ini.


Saya juga ingin ucapkan salam ramadhan kepada seluruh umat islam, rakan blogger, rakan FB dan pembaca yang dikasihi.

"Saya juga menyeru agar Anwar dan beberapa pemimpin pas seperti Khalid Ibrahim agar bertaubat nasuha dan memohon ampun kehadrat ALLAH swt di atas segala keterlanjurannya melacurkan islam demi politik.!!



Yang baik itu datang dari Allah dan yang kurang baik itu adalah kehendak saya sendiri .
saya sudah minta maaf . sekiranya anda tidak memaafkan saya . dosanya andalah yang tanggĂ´ng . puasa jangan tak puasa . JANGAN MARAHHHH .

Tiada ulasan: