MERDEKA!!

MERDEKA!!

Jumaat, 8 Ogos 2008

"ANWAR TIDAK AKAN JADI PM YANG KE-6. AWAS! ANWAR, SEGALA DOKUMEN SULIT ANDA AKAN DIDEDAH DI PERMATANG PAUH, BERLORI-LORI DOKUMEN AKAN DITUANG KE RUMAH-RUMAH UNTUK MENDEDAHKAN SKANDAL RASUAH ANDA..."

Jejaka dapat rasakan bahang yang semakin panas di Permatang Pauh..ada berbagai desas-desus yang memperkatakan nama-nama mereka yang bakal menentang Anwar di Permatang Pauh, tidak kurang juga yang menyebut nama bekas PM kita tu..namun ada yang berpendapat bahawa kemungkinan Dr. M untuk bertanding dengan DSAI adalah rendah, kerana semestinya UMNO mungkin tidak lagi akan menerima kehadirannya di dalam parti melainkan keadaan yang terdesak. Ezam mungkin akan diketengahkan untuk bertanding menentang DSAI, namun begitu pertandingan ini adalah sangat rumit dan sukar diramalkan siapa yang akan menag. Namun jelasnya pihak BN tidak akan membiarkan DSAI mendapat kerusi di dalam parlimen.

Memang mustahil Mahathir nak bertanding untuk menentang Anwar. Di bawah parti apakah beliau ingin bertanding? UMNO/BN? Tak mungkin...Yang pastinya, BN akan mencalonkan pemimpin yang berwibawa yang mampu menggugat Anwar walaupun Anwar mungkin cukup kuat di kubu pertahanan Permatang Pauh. Mahathir tak payah la bertanding. Duk umah jaga cucu lagi baik. Tak pun banyakkan amal ibadat untuk Ahirat nanti...

1 ulasan:

M.Sulaiman (utohkacil) berkata...

Mana dokumen sulit yg di katakan ber lori2 tu? Bila lagi nak dedah kan.?

JANGAN TIPU DAN BOHONG SAMA RAKYAT!